حماسه های پایداری

ویژه «دست آوردهای ملی» ، «اقتصاد مقاومتی» «فرهنگ» و «سیاست روز»

ویژه «دست آوردهای ملی» ، «اقتصاد مقاومتی» «فرهنگ» و «سیاست روز»

حماسه های پایداری

بازدید کننده گرامی؛
ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ «حماسه های پایداری».

ما ملتِ حماسه‌ایم؛

حماسه‌های رنگارنگ، این اقتضای زمان است که حماسه‌هایمان را متفاوت می‌سازد

گاهی با چند گلوله و آر پی جی حیثیت غرب را به بازی می‌گیریم؛

گاهی پهبادش را اسباب بازی می‌کنیم

و گاهی با یک بند انگشت تمام نقشه‌هایش را به هم می‌ریزیم

و ما بار دیگر حماسه می‌سازیم، حماسه‌ای که نه تنها سرنوشت ما بلکه سرنوشت منطقه و جهان را رقم خواهد زد...


افتخارات حماسه های پایداری:
* کسب مقام اول جشنواره کشوری وبلاگ نویسی «حماسه حضور» استان سمنان
* * کسب مقام دوم جشنواره وبلاگنویسی کشوری «حماسه حضور» استان قزوین
* * * کسب مقام سوم جشنواره وبلاگ نویسی «ولایت و امامت» سیستان و بلوچستان
* * * * کسب مقام نخست بخش اقتصاد نوشت جشنواره وبلاگ نویسی "حماسه سایبری" اردبیل
و...

+ ثبت شده در سامانه ساماندهی ( Samandehi.ir )

جهت ارتباط آنلاین با مدیر وبلاگ از آیدی:
Rasaam_313@yahoo.com
استفاده نمائید.

.:«تـبـــادل لــوگـو»:.
جهت تبادل پیوند و لوگو با .: حماسه های پایداری:. از بخش «ارتباط با ما» و یا بخش «نظرات» وبلاگ اقدام فرمائید.

حماسه های پایداری- ویژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

امکانات ویژه



لوگو های ویژه

نرم افزار چندرسانه ای حماسه های پایداری/ ویژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

قرارگاه سایبری رسام

جنبش منع کشتار مسلمانان مظلوم آفریقا

جشنواره وبلاگ های ایرانی/ حماسه های پایداری

رسانه‌های بیگانه شامل سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای تلویزیونی و رادیویی به صورت عام و دو شبکه بی‌بی‌سی و صدای‌آمریکا به‌صورت خاص، جهت ادامه حضور خود در عرصه رسانه‌ای و جلوگیری از قطع ارتباط خود با مخاطبان، ناچار به بروز واکنش‌ هستند.
آغاز روند پخش تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی، از یک‌سو فرصتی برای آنهاست تا سوابق خود و برنامه‌هایشان را بدون واسطه و از طریق فراگیرترین رسانه‌های دنیا(تلویزیون و رادیو) به مردم بشناسانند و از سوی دیگر فرصتی است برای رسانه ملی که از قدرت خود برای ایجاد ارتباط با مخاطبان داخلی و ایرانیان ساکن در خارج از کشور بهره ببرد.

به گزارش فرهنگ نیوز، تبلیغات انتخاباتی علاوه بر آنکه می‌تواند به مردم کشورمان در جهت شناخت کاندیداها کمک کند، عملکرد مهمی در راستای هرچه پرشور برگزار کردن انتخابات دارد.

آغاز روند پخش تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی، از یک‌سو فرصتی برای آنهاست تا سوابق خود و برنامه‌هایشان را بدون واسطه و از طریق فراگیرترین رسانه‌های دنیا(تلویزیون و رادیو) به مردم بشناسانند و از سوی دیگر فرصتی است برای رسانه ملی که از قدرت خود برای ایجاد ارتباط با مخاطبان داخلی و ایرانیان ساکن در خارج از کشور بهره ببرد.


راهبرد رسانه‌های بیگانه

در چنین فضایی که اکثریت کاندیداها را چهره‌های کمترشناخته شده برای رأی‌دهندگان تشکیل می‌دهند و برنامه چهره‌های شناخته شده نیز برای مردم تشریح نشده است، رسانه ملی می‌تواند توجه بخش اعظم رأی‌دهندگان داخلی را به‌سوی خود جلب کند.

از سوی دیگر، رسانه‌های بیگانه شامل سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای تلویزیونی و رادیویی به صورت عام و دو شبکه بی‌بی‌سی و صدای‌آمریکا به‌صورت خاص، جهت ادامه حضور خود در عرصه رسانه‌ای و جلوگیری از قطع ارتباط خود با مخاطبان، ناچار به بروز واکنش‌ هستند.

فلسفه وجودی و دلیل تأسیس این شبکه ها، چیزی نیست جز اثرگذاری بر عرصه سیاست ایران و البته به‌زعم خودشان، کوشش جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران.

بدیهی است که فرصت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری هرگز از چشمان موسسان و گردانندگان بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی و صدای‌آمریکا دور نمی‌ماند؛ از همین رو بود که بخش فارسی شبکه تلویزیویونی بی‌بی‌سی در سال۱۳۸۷ و در آستانه برگزاری انتخابات خرداد سال۱۳۸۸ تأسیس شد و چند روز مانده به برگزاری آن، برنامه‌های خود را ۲۴ساعته کرد.(۱)

از آنجا که مشی استعماری انگلستان نسبت به چهارسال قبل تغییری نکرده و روند رفتاری و سیاسی بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی نیز طی مدت گذشته از تأسیس آن، کاملاً مشخص شده است، می‌توان انتظار داشت که در کنار حملات اخیر به‌شورای نگهبان که بخش اصلی برنامه‌های صدای آمریکا و بی‌بی‌سی را تشکیل می‌دهد، طی روزهای آتی شاهد حمله به رسانه ملی نیز خواهیم بود.

البته راهبرد اصلی این شبکه‌ها در مدت باقیمانده، تلاش جهت کم‌رونق جلوه دادن و همزمان تنش‌آفرینی در انتخابات کشورمان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.


لزوم درس گرفتن از فتنه۸۸

فتنه۸۸ و حملات شدید رسانه‌های استکبار به رسانه ملی، موضوعی فراموش نشدنی است که یقیناً در شعله‌ور کردن آتش آشوب‌ها موثر بوده و بخشی از برنامه دشمن برای کاستن از اعتبار رسانه‌های داخلی و به‌دست گرفتن فضای اطلاع‌رسانی کشورمان بوده است.

آنچه مسلم است، رسانه ملی باید تهدیدات ناشی از آشوب‌های سال۸۸ به‌عنوان فرصتی جهت افزایش ضریب هوشیاری در مجموعه تحت امر خود و حفظ اقتدار رسانه ملی نگاه کند. اگر چنین نگاهی در میان مسوولان مربوطه دیده شود و نهایتاً عیوب احتمالی در کارکرد و اطلاع‌رسانی به کمترین میزان ممکن برسد، اقتدار کنونی رسانه ملی حفظ شده و عرصه برای فتنه‌آفرینی‌های احتمالی تنگ‌تر از قبل خواهد شد.


اقتدار رسانه ملی و اقتدار نظام

مسلم است جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان باثبات‌ترین نظام حکومتی منطقه و مقتدرترین حکومت حامی آزادگان جهان، نیازمند بازوی قوی رسانه‌ای است.

رسانه ملی در نقش فراگیرترین رسانه داخلی و مجموعه‌ای بزرگ از نیروهای متخصص و عوامل  کارآمد، پتانسیل ناکام گذاشتن دشمن در عرصه رسانه، خصوصاً در آستانه انتخابات را دارد.

بروز چنین امری به معنای دیکته کردن اقتدار رسانه ملی بر فضایی است که همواره مورد طمع دشمنان انقلاب قرار داشته و کوشش کرده است که از آن طریق، فضای تبلیغاتی را به‌سود خود بازگرداند.

سربلند بیرون آمدن رسانه ملی از آزمون انتخابات که البته خارج از توان تخصصی و مدیریتی این سازمان نیست، نتیجه‌ای نخواهد داشت جز اثبات چندین‌باره اقتدار نظام بر مافیای جهانی رسانه‌های صهیونیستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی