آگاهی بخشی نسبت به مصرف
شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ
وظایفی چون آگاهی بخشی و هوشیار کردن ذهن مردم نسبت به ظرایف و دقایقی که درباره مصرف تولیدات داخلی وجود دارد بعد دیگر ماجرا است.
باید ابعاد و جوانب این
موضوع به دور از شعارزدگی و توجه اغراق آمیز، آهسته ولی پیوسته، مورد توجه و
مداقه قرار گرفته و در رسانههای مختلف به فراخور حال و زبان مخاطبان
گوناگون و سطوح مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
در کل مصرفکننده داخلی میبایست نسبت به مصرف فرهنگ صحیحی کسب کند و به دور از تجملگرایی در مرحلهی بعدی قادر به درک اهمیت مصرف کالای تولید داخل باشد.